طراحی سایت داینامیک

طراحی سایت داینامیک

فرض کنید می خواهید تغییری در وب سایتتان ایجاد کنید اما طراح سایتتان در دسترس نیست. چه می کنید؟ بهترین راه حل برای برطرف کردن این مشکل چیست؟ این اتفاق مثال دقیق ضرب المثل جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت نبود؟ می باشد. و این مقاله برای رویارویی با این موضوع نوشته می شود. بهترین راه حل، به قبل از طراحی بر می گردد. زمانی که قصد ایجاد سایت دارید به طراحی می گویید که نیاز به یک طراحی سایت داینامیک ( Dynamique) دارید. اگر می خواهید بدانید داینامیک چیست؟ و تفاوت استاتیک (Statics) و داینانمیک چیست؟ با ما در ادامه این مقاله همراه باشید. این نوع طراحی سایت سال هاست توسط گروه مجازی مشهور شو اجرا می شود. برای ارتباط با مشاورین این گروه و آموزش طراحی سایت داینامیک می توانید با همکاران ما تماس حاصل فرمائید.

طراحی سایت داینامیک چیست؟

طراحی سایت داینامیک چیست؟

سایت های داینامیک، طراحی انعطاف پذیری دارند که با توجه به نیاز های مشتری تعریف شده است. این طراحی به گونه ای انجام می شود که صاحب وب سایت در هر زمانی می تواند تغییراتی روی سایت ایجاد کند و آن ها را مطابق با نیاز روز تغییر دهد. کنترل تمامی بخش های وب سایت بر عهده صاحب سایت می باشد. در این نوع مدیریت صاحب سایت هر کجا که احساس نیاز کرد می تواند محتوایی را کم یا زیاد و صفحه ای را ایجاد یا حذف کند.  

مزایا طراحی سایت داینامیک 

  • قرارگیری حجم گسترده‌ای از اطلاعات در سایت
  • قابلیت گذاشتن امکانات ویژه و سفارشی
  • پایین آمدن هزینه های نگهداری
  • به روز بودن محتوا
  • عدم نیاز به پشتیبان سایت
  • بالا رفتن امنیت سایت
  • امکان مدیریت سایت توسط چند نفر
  • منعطف بودن بالای سایت
  • صرفه جویی در وقت و انرژی

به روز بودن محتوا در طراحی سایت داینامیک

چرا به روز بودن محتوا در طراحی سایت داینامیک، اهمیت دارد؟

فرض کنید، کاربری تمام مطالب شما را خوانده باشد دیگر چه دلیلی برای برگشت به سایت شما دارد؟ هیج. پس محتوای تازه، توجه مخاطبین را به سایت جلب می کند و آن ها را در سایت نگهمی دارد. با محتوای کابردی مخاطبین بیشتری را جذب می کنید و در ادامه آن در موتور های جستجو بیشتر دیده‌می‌شوید. گوگل و باقی موتور های جستجو برای محتوای تازه اهمیت بیشتری قائل می باشند. شما در این مسیر بیشتر دیده خواهید شد.

تفاوت سایت استاتیک و داینامیک

بین دو نوع استاتیک و داینامیک (ایستا و پویا) تفاوت های زیادی وجود دارد. اولین تفاوت هزینه آن ها هنگام طراحی است که در سایت ها استاتیک کمتر و در سایت های داینامیک بشتر است. اگر در آینده به هر دلیلی نیاز به تغییر در طراحی سایت پیدا شد در سایت داینامیک، خودتان می توانید تغییر را ایجاد کنید ولی در سایت های استاتیک باید هزینه ای به طراح سایت پرداخت کنید. با توجه به آن که در سایت داینامیک به پنل مدیریت دسترسی دارید به روز رسانی سایت برای شما هزینه ای نخواهد داشت در حالی که برای به روز رسانی سایت استاتیک باید هزینه‌ای جداگانه پرداخت کنید.

سایت استاتیک و داینامیک

امکان تغییرات در سایت های داینامیک نسبت به سایت های استاتیک راحت‌تر و بیشتر است. از سایت های استاتیک جهت معرفی استفاده می شود و ارائه انواع خدمات در این نوع سایت امکان پذیر نیست. در کنار آن سایت های داینامیک مطابق با تغییر مداوم اطلاعات و محتوا طراحی می شوند و با توجه به نیازمندی و کاربرد سایت توسعه می یابند.

تعادلی بین سایت های استاتیک و داینامیک به وجودآمد که به آن سایت های نیمه پویا می گویند. در این سایت ها ارائه خدمانی مثل ارتباط با کاربران یا ارائه کالاهای ثابت انجام می شود. اما خبری از محتوا و اطلاعات به روز نیست.

سفارش طراحی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو