طراحی سایت بازرگانی

طراحی سایت بازرگانی

بسیاری از شرکت های بازرگانی، تمایلی به طراحی سایت بازرگانی ندارند. و ترجیح می دهند تبلیغات خود را از راه های دیگری نظیر بیلبورد ها و تیزر های تبلیغاتی پیش ببرند. در حالی که هزینه طراحی سایت و سئو بسیار مقرون صرفه تر از بیلبورد و تیزر های تبلیغاتی است. و مخاطب جوان امروز اگر نام شرکت شما را بشنود. نام را در مرورگر ها سرچ خواهد و اگر چیزی در پی نداشته باشد شرکت شما را فراموش خواهد کرد. داشتن سایت برای یک شرکت بازرگانی تبلیغی همیشگی است و از اهمیت بالایی برخوردار است.

اغلب به ضرورت سایت های بازرگانی کم توجهی می شود و اگر به دنبال نمونه سایت شرکت های بازرگانی می گردید نمونه های محدودی پیدا خواهید کرد. گروه مجازی مشهور شو با سال ها تجربه در زمینه طراحی سایت از توانایی بالایی برای طراحی سایت بازرگانی برخوردار است. برای سفارش طراحی سایت و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید. 

سایت بازرگانی

طراحی سایت بازرگانی

سایتی که شما در اختیار مخاطب می گذارید درگاهی است برای ارائه تمام خدمات یا محصولات شما به مشتریان. در این وبگاه می توانید هر چه دارید را با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید. شما می توانید از سایتتان برای ارائه بیوگرافی و نمونه کارهایتان نیز استفاده بفرمایید. احتمال اینکه سایت شما اولین جایی باشد که انسان ها با کسب و کار شما آشنا می شوند بالاست. طراحی سایت شما باید به گونه ای باشد که کاربر بتواند اطلاعات مهم را پیدا کند. ظاهر سایت شما باید برای مخاطب قابل فهم باشد و او را سردرگم نکند.

نکات مهم در طراحی سایت بازرگانی

  • لوگوی شرکت 

بسیاری از شرکت های بازرگانی با لوگوی خود شناخته می شوند. یاد آوری قرار دادن لوگو در سایت شاید بی اهمیت به نظر برسد  اما فراموشی آن ضرر قابل توجهی به سایت وارد می کند. لوگو را به گونه ای تنظیم کنید که کاربر پس از ورود به سایت آن را ببیند. سایز لوگو باید متناسب با دیگر عناصر سایتتان باشد. لوگو باید از کیفیت و رزولوشن بالایی برخوردار باشد تا به راحتی قابل دیدن و خواندن باشد. یادتان نرود لوگو باید به صفحه اصلی تان لینک شود. 

  • رعایت سادگی 

سادگی یا مینیمالیسم، جذابیت طراحی سایت شما را افزایش می دهد. در این روش صرفا به انداره نیاز از تصویر و متن استفاده می شود و از پاراگراف های طولانی، تصاویر شلوغ و گرافیک های عجیب خودداری می گردد. زمانی که کاربر وارد سایت شما می شود به راحتی محتوا یا محصول موردنظر خود را پیدا خواهد کرد. 

نکات مهم در طراحی سایت بازرگانی

  • فونت

فونت، با خوانایی مخاطب ارتباط مستقیم دارد. فونت ها باید سایز متناسبی داشته باشند و از 14 پیکسل ریزتر نباشند. بهتر است در تمام سایت از یک نوع فونت اسفاده کنید. فونتی که انتخاب شماست باید به راحتی قابل خواندن باشد تا سایت یکپارچه به نظر برسد. 

  • رنگ

برای طراحی یک سایت مینیمال نمی توانید بیشتر از 4 رنگ استفاده کنید. رنگی که پشت فونت ها قرار می گیرد و رنگ خود فونت ها باید به گونه ای باشد که خوانایی را دچار مشکل نکند و چشم مخاطب اذیت نشود. طیف رنگی که از آن استفاده می کنید باید با دیگری هماهنگ باشد. 

سایت بازرگانی

  • دسترس پذیری

کاربر باید بتواند هر چه که دنبال آن هست را به راحتی پیدا کند. طراحی سایت باید مشخص و واضح باشد تا مخاطب جوابش را در سریع ترین زمان ممکن پیدا کند. اگر این طور نباشد، سایت شما کارایی نداشته و نیاز به طراحی مجدد دارد. 

  • سایر نکات

علاوه بر مهم ترین نکاتی که گفته شد. توجه کردن به این نکات هم سودی به شما خواهد رساند. از سالم بودن لینک های خارجی و داخلی سایتتان مطمئن شوید. هنگام طراحی، واکنش گرا بودن صفحات در تمام مرورگر ها را بررسی کنید. محتوای صحیح و درست را در سایت بارگذاری کنید. 

طراحی سایت بازرگانی به معرفی شرکت شما کمک بزرگی خواهد کرد. در این سایت می توانید مطابق با نیازتان به ارائه محصول یا خدمتتان بپردازید. یا راجع به سابقه خود بنویسید. این سایت مهم ترین راه ارتباطی میان شما و مخاطبانتان خواهد بود. طراحی و سئو آن را جدی بگیرید. 

سفارش طراحی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو